Niemała sensacja wisiała w powietrzu. Jeszcze po dziewiątym biegu Start przegrywał 23:31 - przypomnę, że na własnym stadionie...! Ostatecznie Start wygrał w sosunku 47:43, jednak osobiście uważam, że będziemy mieli spory problem w tym roku. Dlaczego...?
Można by zastanawiać się, czy to nie przypadkiem taka taktyka na uśpienie czujności naszego największego (wydaje się) konkurenta do awansu do Ekstraligi - GTŻ Grudziądz. Jednak w świetle tego, że np. stan toru był wielkim zaskoczeniem dla wszystkich zawodników, a zwłaszcza GOSPODARZY, to nie sądzę, aby to była tylko taktyka...
Widzę, że pod całym tym marketingowym płaszczykiem są jednak problemy nie do "przeskoczenia" - i to od lat.Czy taki profesjonalny klub nie powinien mieć toromistrza, którego zadaniem będzie przygotowanie toru, jaki sobie zażyczą zawodnicy...? A Start takiego nie ma. Za to możemy zaobserwować jak terner Startu - Lech K. - "ujeżdża" tor ciągnikiem przygotowując go do meczu. To w końcu na jakim etacie jest on zatrudniony...? Czy tak powinna wyglądać organizacja w podobno profesjonalnym klubie...?
Następna sprawa to motywacja zawodników - czy tacy zawodnicy jak Lindbaeck czy B.Pedersen mogą bezkarnie przyjeżdżać za takimi zawodnikami jak Jeleniewski, Miesiąc...?
Nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie - JEŻELI NIE WEJDZIEMY DO EKSTRALIGI, KTO ZOSTANIE KOZŁEM OFIARNYM...?
Przecież w tym sezonie NIE MA JUŻ W GNIEŹNIE BRACI JABŁOŃSKICH...
Końcowe wyniki
Lechma Start Gniezno: 47
9. A. Lindbaeck (3,3,0,2*,2,2) 12+1
10. A. Skórnicki (2*,1,3,3,0) 9+1
11. S. Nicholls (1*,0,3,3,2) 9+1
12. B. Pedersen (2,1,1,1*,3) 8+1
13. M. Zetterstroem (2,2,1) 5
14. M. Fajfer (1,0,2*) 3+1
15. W. Lisiecki (W,1,0) 1
Lubelski Węgiel KMŻ Lublin: 43
1. R. Miśkowiak (1,3,3,1,1*) 9+1
2. P. Miesiąc (0,2*,2*,U,W) 4+2
3. M. Korneliussen (3,1,1*,1) 6+1
4. D. Jeleniewski (0,3,2,3,3) 11
5. D. Stachyra (3,2,2,0,1) 8
6. M. Łukaszewski (3,0,0) 3
7. M. Borowicz (2*,W,0) 2+1
Jako kibic fantastycznego i bardzo widowiskowego sportu znanego jako "speedway", za pomocą tego bloga chcę zaprotestować przeciwko wprowadzaniu nowego typu tłumika (jako jedynego i obowiązkowego) do motocykli. Chciałbym też znaleźć odpowiedź na pytanie - DLACZEGO? PO CO?? NOWY TŁUMIK...??? Na razie nikt w środowisku żużlowym nie zna odpowiedzi na te pytania... Usłyszano kilka argumentów "ZA", jednak okazały się one kłamstwem...
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz